Tisdag

Varit på stan idag, hittade typ ingenting... Är riktigt less på Gällivare! -Emilia jag har köpt ögonfransfärg :D  Köpte även glas och muggar till min lägenhet som jag ska få! Fan vad kul att inreda den, tänker på det hela tiden vet hur jag skulle villja ha möbler osv.  Käkade lunch p´å nittaya, hade aldrig ätit där förut men jag tycker personligen bättre om Kina. For till stallet fixade hos Prinsen han fick vila idag. Jag och Elin var ju på bion "i taket lyser stjärnorna" förra året och vi båda tyckte den var så bra så vi hyrde den idag, och den är verkligen sorglig...
Tycker det är så bra när Jenna skriver den där lappen  om du dör mamma tar jag livet av mig och sen ändrar hon det sista och skriver så ska jag leva för dig. Tycker alla ska se den filmen, den får en att tänka till.



Därefter såg vi en rysare
"the haunting" Klarar knappt av att se rysare. och den här var verkligehets baserad usch det gör den ännu läskigare. iof är det ju ljudet som gör filmen läskig! Men den var faktiskt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0