TRÅKIGT

Det har jag just nu, har till och med tagit fram min läxbok då är det väligt illa. Ensam är jag i det stora huset inget bra på tv och ingen bra film har man.  Plugga behöver jag verkligen göra eftersom jag inte rört mina böcker under hela lovet men jag tycker det borde vara olagligt att plugga under lov.. Känner mig verkligen ensam nu, i Gällivare vars jag levt nästan hela mitt liv visst jag har (vanligtvis) min familj här,hästarna nu drar jag inte gällivare under ett sträck för visst längtar jag hit ibland. Jag älskar dom vänner jag har här. Nä nu ska jag inte deppa för att jag har tråkigt en dag. Ska plugga och titta tv! Hejs



Slänger in lite bilder på mig och min Prins från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0