9/8 2010

Hahah vet ni vad jag drömde i natt? att jag var och handlade mat, jag menar hallå vilken dröm... Men snart är det dags att springa på coop och fylla upp kyl/frys och skafferi! och jag längtar nästan till skolan börjar, vill träffa min vänner! Blir snart galen. Kommer ihåg skolavslutningen sista dagen med varandra innan alla skulle fara hem. känner på mig att det här året kommer gå ännu fortare! och har ni tänkt på att det snart är julafton? och sen är det bara ett par månader till nästa sommar:) hehe nä går jag för fort fram. Iaf så har jag varit i stallet och ridit runt stigen 2 varv, det första varvet var mamma med och den andra var det bara jag coh Linnea och red med jockyläder (nästan iaf) shit pommes vad jobbigt det var, hahah....Maria kommer ju döda en när man kommer tillbak efter sommarn och ser att man tappat sits och balans... Nej det kommer nog tillbak! hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0