äckel tidning...

nu är jag skyldig  veckorevyn pengar fast pappa betalat in det jag beställt för ( 5 nummer) och dom fortsätter skicka. Tycker det är deras problem, jag valde 5 nummer och inte mer! Men är väl bara att betala in så man inte får någonting i kronofogden så nu  har jag varit in å deras hemsida och sagt upp premunationen. Och det stod aldrig att jag tog fler nummer än vad jag beställde. deras äckliga och dåliga tidning kan fara åt hvete....(ilska kallas det) Nu har jag ätit frukost och ska börja packa ihop lite saker för i morgon far jag till Kalix. och jag har inge internet så räkna inte med uppdatering. Men vi ska fixa nå internet men det tar väl ett tag.


Snart ses vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0