For a last time

Jag blir så så sjukt tävlingssugen, tänk er själv att under en helg sitta och kolla på det man älskar att göra och veta att man själv inte kommer få göra det något mer(även fast det är hopptävling nu). Jag kommer aldrig mer tävla Prinsen, tänk om jag aldrig går in på en tävlingsbana igen? jag vet ju inte. den enda jag vet är att jag älskar det och jag hade alltid villjat sitta på prinsens rygg. jag vill vara 12 år igen göra min första tävling på Prinsen tänk att 5 år har gått så här fort. Jag visste inte att Jokkmokk skulle vara min sista tävling och det var ju inge vidare som en sista tävling. Jag hade vilja göra en sista tävling få den perfekta känslan.


Slänger in lite bilder på världens finaste och charmigaste och personligaste ponny!

2006

2007


2008


2009


2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0