Hemma :)

Nu är jag hemma efter 2 veckor i kalix! Tycker synd om min mamma som måste köra fram och tillbaka til Kalix... Har iaf tagit med mig hästarna så nu ska det ridas känner mig taggad inför ridning man behöver ett sommarlov från ridning också ;) Nu dunkar jag musik och laddar upp bilder, försöker få tag på Frida ( ring mig!!!) Läser bloggar annars gör jag inte så mycket.  Längtar lite till i morgon då jag ska rida och hoppas verkligen på bra väder!! är verkligen less på denna sommars brist på sol tillfällen... Varmt har det varit men solen har varit försvunnnen... Har haft det bra i Kalix ruttnat bort lite grann men skönt har det också varit! roligare om det hade varit soligt, men nu är det slut tjatat om solen... Shoppat i massor på Ikea + andra affärer, fixat en massa i lägenheten som kanske kan bli lite fin,  åkt vattenskoter och massa mys som man gör i stugan :) Visar lite bilder i stället anar att ni redan lessnat på den långa ovanstående texten.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0