Nästan allting

ja i morgon tar jag mitt pick och pack och far till Kalix för ännu ett skolår, har nästan allt färdig packat några små saker som jag slänger ihop i morgon på morgonen. Frida for hem för ett tag sen vi har spela super mario och bara pratat. Hoppat Kingen idag och han är verkligen toppen och gör sin sak lite bekväm, men idag var jag verkligen dålig...  Sen skulle jag rida dressy rmed Prinsen men vi tog några skutt på banan och han blev skiiiit glad och började bocka som ett as ha ha :)


Frida och jag har varit vänner skit länge. Jag kommer ihåg när vi lärde känna varandra och i början när vi alltid var hos mig i Kullen och spelade Mario. vi var riktiga bästisar. men under det senaste året har vi glidit mer och mer ifrån varandra vi har börjat tjaffsa. men vi löser det och har våra "perioder" vi är med varandra och dom perioderna som vi är mindre med varandra. Frida är som en stora syster för mig hon försöker alltid att hjälpa mig och prata med mig, och jag snäser oftast bort henne jag ser det som något negativt fast jag borde vända på till något possitivt. Älskar henne otroligt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0