Nu ger jag upp!

 Jag är verkligen less nu! Ni skulle aldrig köpt häst till mig och sen en till? ja ni ställer upp, jobbar häcken av er och har inte råd att göra något annat än betala på mina hästar. jag har hört det nu och jag vet om det! ni behöver inte sitta och tjata, jag vill inte vara en bortskämd snorunge som tar andras pengar och inte sparar till andra. Men jag ber förtusan alrdig om pengar eller något annat. Så skärp er, det hjälper inter att ni tjatar och säger "fanny har häst,  dina kläder betar på stallet, nej vi har inte råd hästarna kostar så mycket, hur ska vi ha råd med det?"
SLUTA jag hatar det, fattar ni inte att jag tar åt mig, jag vill inte vara "hon" som  får allt som inte delar med sig. 

jag förstår att ca 7000 i månaden tar på ekonomin, jag förstod det för några år sedan jag är 17 inte 7.  Jag förstår att mina syskon vill ha saker, att Julia vill ha en häst, att Dennis ville ha skoter och alla de andra "kill" sakerna. Jag vet jag är bortskämd men jag BETER mig!


Ville bara säga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0