Onsdag

Idag har jag och mamsen ridit ut hästarna efter stigen, sen följde jag med på hennes ts möte, och tidigare idag så har jag och Julia städat hela huset (okej nästan hela huset) och bakat :)
Nu har jag just kommit hem, har spenaderat min kväll med Sofie vi har sett filmen snabba cash ätit glass med hjorttronsylt, samt lite godis... Sofie åker till Bulgarien på lördag vilken tur att vi hann träffas innan hon far eftersom hon blir borta en vecka och sen börjar skolorna så gissar att det dröjer innan vi hinner ses igen. Är jäkligt avundsjuk på alla som far utomlands hela tiden, jag vill också! tänk vad skönt att komma till värmen sola bada och koppla av. Och vet ni? jag är inte avundsjuk på dom såm gått ut skolorna och måste jobba för jag går hellre skola än jobbar ett plus hade ju varit om man  fick bättre betalt av att gå skola än ynka 1050. Nej nu ska jag krypa under täcket. Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0