Sol i Gällivare

ja ni läste rätt, fint väder hela dagen!  Ridit runt stigen med Prinsen och det blev lite mer än vad jag tänkt mig  och prinsen vägrade ta det lugnt -.- men i morgon blir det skritt runt stigen vill ju inte få en skadad häst inte för att jag tror att han skulle bli det av att springa men för säkerhets skull. Vet ni? jag hade skulle steka korv och brände skiten, åh vad irriterad jag blir!!  Mamma kom hem och gör mat. Hur ska jag klara mig i Kalix? glömt bort varenda ting som handlar om mat/städning/stiga upp tidigt... I morgon ska jag befinna mig i stallet klockan 11 wish me luck.

från det ena till de andra. Varför svarar du inte när jag ringer? varför ringer du inte upp? äh skitsamma hör av dig om du vill eller skit i det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0