Söndag

2 veckor kvar av sommarlovet. varför går det så jäkla fort?  Lite ångest har man, men kul kommer det ändå bli att få träffa alla and so on, och komma tillbak till vardagen.  Jag som tänkte göra bort stallet på morgonen och sen lägga mig för att sola men det gick ju absolut inte när det inte finns någon sol...Nu vill jag verkligen utomlands! Ge mig pengar snälla! Förra sommaren när vi var i Frankrike var det iaf sol och man kunde bli brun och njuta precis som man ska kunna göra under sommaren!

Läste i en vänns blogg om att hon var irriterad över vilka skitjobb man får som "sommarjobbare" Och att man inte får studiebirdrag under sommaren, men de är ju för att man ska jobba ihop sina pengar och helt klart så får man ju mer än 1050 men inte är det något roligt arbete man får det kan jag helt klart hålla med dig om! . Plocka skräp, kratta koskit, skruva i lås nja absolut ingenting jag tänker satsa på nästa sommar i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0