Svenskt derby

Tidigare när mamma flippade mellan kanalerna på tven så var det galopp på 4an och jag var ju tvungen att se, och gud vad jag saknar att se galopp. Även fast jag inte visste vem någon var som tävlade blev jag helt spänd och när man ser att målet närmar sig och hästarna tar i och länger sprången, shit säger jag bara! Galopp är något jag ska se igen!!

Förra sommaren! se och njut....


'



Har varit i stallet (igen) och fixat hage till Prinsen, som egentligen inte har någonstans att bo... Får se hur det blir med det honom. Vill inte ha honom i Kalix eftersom jag vill ha tillgång till ridhus och kunna rida ut osv och det går ju inga bussar till ridklubben i Kalix... Och jag vill inte leva i en resväska, att fara fram och tillbak till Gällivare/kalix är både jobbigt och tråkigt. och se sin ponny tappa muskler och en själv suger! Hoppas det finns någon där ute som vill ha min ponny... känns hemskt att sälja sin "bästis" men det är för hans eget bästa,


Du kommer alltid betyda mest för mig, du kommer alltid vara min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0