Torsdag

såg just att scheman hade kommit ut (till skolan) och jag började ju läsa på Smr 2 schema och tänkte "fan vilket chill schema" och vi har bytt lärare säkert till några mycket bättre sen stog det historia A,  igen tänkte jag? äh det ,måste ha blivit nå fel. skrev till Hanna att schemana hade kommit ut och hon gjorde mig besviken med att säga att det är förra tvåornas schema... alla scheman är ute på kalix hemsida förutom vårat, hur surt är inte det? nu ska jag hoppa u duschen blir att stiga upp tidigt i morgon för att hinna rida båda hästarna innan tävlingarna börjar.

LINNEA HEIKKILÄ!
Far nog till stallet på morgonen och fixar klart en häst och sen kommer jag tillbak till 2 och rider den andra hästen med dig?? Ring mig i morgon,  ikväll eller i natt om du villl att jag ska rida med dig i morgon! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0