Det viktiga är inte att man gör rätt utan försöker

Det är så himla bra citat, man ska aldrig ge upp utan att ha försökt.

Idag hade vi syon på besök, och vi fick lite papper osv, och så stod det att vi skulle läsa ekonomi B - jag fick ett jäkla utbrott , men det blir nog ingen b kurs för oss eftersom vi redan har mer poäng än det man behöver för att gå ut(och ingen från smr ville läsa b-kursen). Men jag ska lägga till några andra kurser i 3an eftersom vi inte har så många kurser då. Nästa vecka gör jag i´sista provet i ekonomi fytusan vad skönt att slippa det sen. Efter jul börjar vi med psykologi det blir förhoppningsvis roligare. Och vet ni? jag har skrivit klart min svenska artikel, engelskan. Och i morgon är det fredag så då far jag till Gällivare och tar med mig på engelskaboken och förhoppningsvis hinner jag läsa ut den hade varit perfekt! Och ihelg ska jag inte jobba, det var jätte länge sen jag var ledig, men det är inte därför jag tackade nej. utan för att vi har stalljour i helg.... bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0