Måndag

Det var en plåga att stiga upp idag! usch vad hemskt det var...  Och idag fick jag vet hur mycket jag har att göra till nästa vecka en hel del varför sprider lärarna inte ut det?? 
*svenskaartikel inlämning
* läsa ut en eng-bok
*muntlig engelska om barn
* ma-prov
*ekonomi prov

 Så det är väl bara att sätta igång, tänker försöka skriva klart artikeln snarast den ska handla om dödsstraff om jag är för eller emot, Och boken tar jag nog och läser ut i helgen, matten känns det som att jag kan hyfsat och ekonomin det är lite värre, och engelskan muntliga arbetet har vi hitat faktan så är det bara skriva den på engelska och öva in det. Tjiho kommer älska den här veckan och nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0