Min dag

Klockan ringde 06.40 men steg upp någongång efter sju, slängde in gröt i mikron satte på mig kläder käkade, packade gympa kläder och gick till skolan, hade ekonomin, hålmi tre timmar, engelska,svenska och gympa sen slutade jag. Gick och handlade bland annat en massa frukt, när jag kom hem har jag skkrivit på en svenska artikel och hamnat på facebook och bloggar rätt mycket men nu tänkte jag duscha, äta vindruvor och titta film. och kanske men bara kanske läsa i min bok. sen tar jag kväll! och så ska jag väl titta PH. Tjingeling mer er, rolig dag? haha nja kanske inte men ibland måste man plugga och jag har suttit framför datan i 4 timmar, är spyless nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0