Min tro

 Jag antar att alla ser det här ämnet ur en religös synvinkel. Men jag är inte speciellt religös, jag tror inte på gud jag tror på ödet, jag tror att allt händer av en orsak och att livet har en mening det vill jag iallafall tro. Jag tror att dom beslutar man tar oftas är rätt och att besluten alltid medför något bra. Så har det iallfall varit med mina beslut även fast jag inte alltid har viljat inse det, inte alltid viljat fatta "rätt beslut". Jag tror att man ska följa sitt hjärtat. Jag är kristen för jag är ju döpt i kyrkan och jag kommer själv döpa mina barn där i think men sen hela den där grejen med gud vet jag inte. men det är mysigt i kyrkan och det känns bra, som dop,bröllop,begravningar osv.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer :) fick ingen fantasi till det här ämnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0