Mina föräldrar

Jag hade kunna säga hur mycket bra saker som helst om mina föräldrar, men nu står det still, något som ska vara så självklart att kunna skriva om men vi gör ett försök!

Mina föräldrar gör allt för mig och mina syskon. I våran familj har vi rest mycket, har vi inte farit utomlands har vi varit på bilsemestrar i sverige och varje sommar har vi farit till stockholm. Båda mina föräldrar gillar att resa och göra nya upplevelser, men för några år sedan när vi köpte häst bestämde vi oss för att köpa en stuga, så nu tillbringar vi mycket tid i stugan och det är ett ställe mina föräldrar gillar, dom gillar att fixa och reparera med stugan bygga ut och fixa med gården!

Min pappa heter Håkan och man kan väl säga att han är familjens clown, han ska alltid göra till sig spela "rolig" och dra en massa skämt han är enormt oblyg. Men han är  också enormt snäll och stöttande. Med honom får man alltid skratta även fast det ibland kan han vara riktigt skämmiga saker han gör. Min pappa är ett träningsfreak. Han har ett stort hundintresse och är duktig inom de. Han är en skogmänniska, gillar att fiska, åka skoter jaga. Min pappa har aldrig varit intresserad av hästar men han har alltid hjälpt till ändå, han har inte varit i stallet men han har skjutsat och hjälpt till ekonomiskt. 
 
Min mamma heter Helena, hon och pappa är som natt och dag när det gäller beteendet.  Min mamma är öppen och lyssnar alltid, jag kan berätta allt för min mamma. vi har en jätte bra relation. Min mamma har har alltid varit i stallet med mig hon har lärt mig det mesta om hästar och ställt upp till 100% hon har kollat på varje träning, kört mig på varje tävling och tänker alltid på mig och mina syskon i första hand och sig själv i sista hand. Min mamma gillar att pyssla och fixa här hemma, hon kan helt plötsligt komma på att hon ska måla om köket och vips så är det gjort.

Ja det var väl det om mina underbara föräldrar! Jag kan pratat med mina föräldrar om allt, vi bråkar väldigtväldigt sällan, dom sötttar och ställer alltid upp! det finns inga bättre än dom. Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0