Mina syskon

Jag har två underbara syskon, en bror och en syster. 
Min bror heter Dennis och är ett år yngre än mig alltså 16 år. vi är nog inte så lika varandra han är smal och lång och jag är ju motsatsen. Dennis går skola i kalix en naturbrukslinje med inreiktning fiske och jakt. Dennis har väl inte direkt något intresse, tränar på gym och umgås mycket med vänner.


Min syster heter Julia och är 11 år. Hon bor med mamma och pappa i Gällivare. Julia var jätte lik mig när hon var liten (hon var lik mig när jag var liten, alltså om man kollar på bilder från när jag var liten) Nu är vi väl lite små lika kanske? tycker iaf julia! vi delar hästintresset, så det säger ju en hel del.



Jag har bra relation till båda min syskon, jag vet att jag kan säga allt till dom, dock skulle ju inte Julia förstå allt. men Dennis jag litar på honom även fast vi bråkar en hel del och är osams väldigt ofta så skulle jag aldrig klara mig utan honom.  Jag och Julia kommer bra överrens vi bråkar inte alls lika mycket men det beror väl på att det är så stor åldersskillnad. 

Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men fanny: dennis har väl inge direkt intresse... haha ;)

2010-12-13 @ 23:02:34
Postat av: Anonym

ja då menar jag eb sport. och har han inte

2010-12-14 @ 09:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0