OM MIG

Jag heter Fanny Johanna Lövdahl 17 år och bor i Kalix, här har jag bott i ett och ett halv år.  Men far hem till Gällivare varje helg för det mesta eftersom det är där jag har min familj, häst och vänner. I kalix går jag skola, ett speciallutformat samhällsprogram eller ridprogam? vet inte vad man säger( Läser samhälls med ridning). Jag älskar att vara bland hästar! jag har ridit sen jag var 7 år egen häst sen jag var 12.  När jag flyttade hemifrån var jag 16 år, och beslutet att flytta var ett av dom bästa besluten jag någonsin tagit inte för att man får egen lägenhet, mer tillgångar, mer frihet osv men jag har växt som person jag har blivit självständig jag har lärt mig att ta ansvar och jag får chansen att förbättras i något jag älskar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0