´älskade

Känns jobbigt att lämna min lilla pärla varje helg det är jobigt att pendla. och när alla frågar hur man har det i kalix osv, vet jag inte  vad jag ska säga. Eftersom jag trivs i skolan och det är en bra utbildning , och helt ärligt så trivs jag i kalix. men att pendla är jobbigt och att inter få ta hand om sin egen häst är sämst!! jag går 4 dagar i veckan skola medans alla andra går 5 de är tre dagar jag inte träffar Prinsen, men det är nog förr att han ska tappa muskler och vara pigg och oriden och jag sakna ihjäl mig.

iallafall far vi till kalix på morgonen på fredag, och nu fick jag skit dåligt samvete att jag inte hinner ta hand om Prinsen... :( Kanskle jag far på morgonen och rider honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0