♥ dag

Har jag jobbat matte idag? nej, men jag har försökt och det går åt helvete, kan verkligen ingenting :o  kommer få Ig imorgon och ett kapitel efter alla andra! Varför kan inte jag vara smart?.  har fortfarande ont i halsen, och ska väl kika en film snart, Sofie & Linnea har varit och handla, orkade inte följa, kändes jobbigt med tankte på att jag inte orkar så mycket mer än att gå på toa... Jag köpte kräm igår, var så jäkla länge sen jag åt det :) och det är ju bra med tanke på att jag har så ont i halsen, men behöver som bara svälja typ, 


Helgen gick alldels för fort, önska att mina pinglor stannade här ett tag till, saknar dom, var så mysigt att ligga och prata och kolla film synd att jag somnade :o var helt död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0