Fredaaaaaaaaaaaaag ;)

For på stan vid tio eftersom jag fått lönen, kände att jag behövde köpa något!! jag får typ värsta dampet om jag inte får köpa något ;o och så hittade jag bara en t-shirt:o blev irriterad över det, så tog med mig mamma och for till grangården och sökte något fin tillPrinsen, dock hittade jag inget så det blev lite godis till honom.  Men iaf så fikade jag med Linnea på vetehatten, Sen började jag jobba från 12-16 fett mycket folk var det, var igång hela tiden, men då går ju tiden fortare.Sen for jag till stallet och red ut med Linnea, mysigt! Och nu är jag hemma, har ätit tjockis mat :b  Så nu tänkte jag kila och hyra en film, var lite sugen på att fara ut. men hinner typ inte när jag jobbar och sen stallet kommer hemså sent....



Släner in en bil på mig, Hanna och Greta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0