Hemma en sväng

Hemma en sväng då vi har lunch och sedan gympa, som jag inte ska vara med på... Blä hade vilja vara med tycler att gymnastik är roligt! :) men iaf så har jag kokat nudlar som jag skulle försöka äta men det är ju så äckligt är verkligen less på de, Ska bli skönt att få komma hem och äta god mat!  Jag har väl inte sagt till er att jag fått stallplats här i kalix och kommer flytta Prinsen hit efter påsk om en månad ungefär! Så då lämnar jag Gällivare, Känns skönt att slippa pendla osv, och få umgås med mina fina vänner under helgerna och inte missa så mkt.  Men tråkigt att lämna vännerna i gve, kommer ju inte direkt kunna fara hem. Menmen! 
 
 Nu ska jag göra lite historia! ;) sen tillbaks till skolan för att leka med klassen ;)  vi har nått tema "lura" så att vissa lektioner blir inställda så att vi ska få leka lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0