Lördag

Ridit runt stigen med min mamma, väldigt roligt! Min mamma skratta hela vägen! ;D inte gjort något speciellt idag, ska bara ta det lugnt. Imorgon ska jag upp todogt och fara till stallet och rida dressyr med Prinsen, sen blir det kalix och jag längtar till mina underbara vänner som alltid gör mig glad.
Vet ni vad jag blir sur av? det är när folk snackar skit om personer och sen ändå är med dom, När man planerar något och sen får man inte tag i personen,  när personen helt plötsligt ska göra något annat, När någon snokar i pengar/ekonomi. äh det finns mycket som gör mig sur/irriterad. Men man ska inte dra alla över ett sträck, alla kan göra fel! Jag har en väldigt "sur" period just nu. Mamma sa att det kan bero på att jag inte äter så mkt...

Ibland orkar jag verkligen inte med min bror, han går mig på nerverna, idag tod han min moppehjälm utan att fråga och när jag sa att han inte fick då kasta han den i golvet... jag menar -hallå vars sitter problemmet?
Och nu när jag tänkte gå på datan då han suttit i 2 timmar och säkerligen sitter han hela natten,så vägra han flytta sig och jag fick fan damp och slog av datorn¨, då fick han damp... Ska bli skönt att flytta, för jag orkar inte bråka. Men när ska du (dennis lövdahl)växa upp?
i know you reading this....

Nu ska jag slänga in en beställning till Hm vilket kommer göra mig lite gladare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0