Lördag

kom hem från stallet för ett tag sen, ducsha och käka en bit lasange... Ska kanske fara ut och äta med mina vänninor ikväll :) iaf så red jag runt stigen med Linnea och Carro! skiit mysig när det är så varmt :)

hm , jag är i värsta depp perioden just nu, det är så mycket som händer just nu! Käns verkligen jätte jobbigt. Men samtidigt käns det skönt att få skriva ut, även fast jag inte nämnar vad det handlar om. Livet har ju fram och baksteg men hoppas att allt här blir bra snart.. För jag orkar verkligen inte nu vill jag bara ha det överstökat för det känns så meningslöst alltihop just nu. Och jag har ju mina fina vänner som lyssnar, men jag kan inte prata om det här, alldels för nytt och det är ändå ingen som kan hjälpa mig måste leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0