Måndag

Hejsansvejsan! :)
Flrsov mig idag fick stressa som ett psyk! I morgon ska jag inte försova mig, igår kunde jag inte somnam gick och la mig vid 10 somna efter 12 :s hade ju inte gjort något på dagen förutom att chilla :b hehe Gjorde matte provet idag som gick åt h-vete.... Har läxor på en hög, historia prov nästa vecka och jag har inte ens börjat :o  engelskabok,engelskaprov, matteprov, en arikel, känns som rätt så mycket nu innan lovet. I morgon ska jag nog ta en plugg dag och göra artiken. Idag börjar jag läsa boken tror jag. ;b  Idag köpte jag lövtunnbit fan vad äckligt det var, hade för mig att dert var gott? bjöd även Linnea på mat, stackarn! huhu
Vi syns!

Kommentarer
Postat av: fanny

hej heter Fanny ocg jag kan stava!

2010-02-16 @ 20:25:47
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0