Torsdag

Go kväll:)
Hemma i Gällivare,For direkt till stallet när jag kom med bussen tog hand om min fina ponny, som snart ska få flytta till Kalix:)  Han fick vila idag, det är äckligt kallt ute:s orkar inte med kyla... Det är ibland det värsta jag vet!!  Ska iaf fara på stan imorgon med min fina Linnea* Får ju lönen + studibidraget:)  sen ska vi ta en fika och se över Linnea schema ;) För hon ska nämligen få en liten uppgift veckorna framöver... Sen ska jag även jobba från 12-16 därefter stallet.  Vad kvällen bjuder på är ännu inte bestämmt.




Underbara!:)




NU ska jag kila i säng och börja läsa min engelskabok! blä vad tråkigt, tror inte den är så bra... Skulle läsa twilight men den var utlånad redan men kanske jag blir helt besatt i den igen , vågar inte chansa;) Hahaha


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah han är så jäkla sööööt ;p

2010-02-26 @ 08:37:47
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem?

2010-03-16 @ 00:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0