2010

min första dag på det nya året :) iaf så fyllde min ponny 13 år idag, shit vad han är gammal :o men det märks ju inte! en dressyrs häst bästa ålder är ju 18 :) Nu börjar hans liv som tonåring ;) haha
iaf så spenderade jag gårdagen med släkten till en början och åt god mat, sen for jag ut på äventyr, Hade väl rätt så kul , bara att en person  gjorde mig jävligt irriterad.... men han ska fan inte komma och säga ngt inte ens öppna sin lilla mun, tänkte vara riktigt elak då han öppna sin mun, men jag höll mig! iaf så fick jag fira 12 slaget med många av mina nära! :) vid två hoppade vi in i en bil och tog oss hem :) Då satt mamma och mormom och spelade spel så jag hoppade in och spelade lite :) sen slog jag på en film och bäddade ner mig efteresom jag var iskall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0