fredag

= fredagmyyyys :)
 Jag tog Kixi med mig och promenerade upp till konsum och köpte en fanta :) Har typ inte gilla den drickan förut men nu är den god :) hehe . Men iaf så  är det sista dagen med min Prins i morgon, hoppas han är extra fin! ska också hoppa Kingen :) har helg i stallet = alla fodringar, mocka alla hästar osv.... ingen sov morgom för mig inte! :( sen på söndag pker vi till kalix, hoppas jag hittar nå fina skor och kläder : )  Nu får ni klara er utan mig, jag vet attg det är svårt men försök! haha skojja ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad ni är söta.Ska det bli kul att komma tillbaka till skolan och Kalix?

2010-01-08 @ 22:12:06
URL: http://idalovdahl.blogg.se/
Postat av: fanny

hihi tack :) ja det ska bli kul att träffa alla och så triva bra det, jobbigt att börja skolan då man inte får sova men annars helt okej:) kommer sakna min Prins bara!

2010-01-08 @ 23:24:00
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0