Kalix

nu var man här igen , och det kändes inte jobbigt att fara till holmen.... :) Iaf så har sofie & Linnea farit ut till holmen för att rida kurs, men jag känner ingen lust att bara fara dit för att "vara" höhö. Skönt att inte göra någonting alls! Hade vilja ta hit min lilla prins! Men jäkla bussar säger jag bara! :/  Hesse sa en sak´idag som stämmer , Att när man lärt sig rida sin ponny har man växt ur den ellerhur det stämmer ju helt klart! Men varför är det så? Kan inte livet var rättvisst? Men jag tycker att man blir "skapad" till det man vill göra :) dom flesta som spelar basket är ju långa! och en hel del som rider dressyr har långa ben som är en fördel, och jag som rider ponny och gillar dressyr jag är kort och har långa ben, dock hade jag vilja ha lite längre överkropp.  Men hade inte jag ridit ponny hade jag inte vilja vara så här kort! hade vilja vara kring 1,65  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0