Måndag

Första skoldagen idag, fyfan va tungt säger jag! Höll på att somna på svenskan! dock är det ju inte så ovanligt att jag gör det... är trött hela tiden förutom på kvällen :o Iaf så gick vi  ner på stan idag, och så handlade vi på coop. Köpte chips & popcorn , hahah tjockisar -javisst! men vi skulle ju titta film :) men så blev det inte vi gjorde en massa annat kul ;)  Emilia färgade mitt hår, det är lite gult nu (inte hennes fel,visste ju redan innan att det skulle bli så) Hahah men ska fixa det i helg har lånat Hannas mössa :) det är bra att ha vänner ellerhur ? :)  älskar mina iaf! det är dom som får mig att stanna kvar i Kalix. Nu ska jag slå på en film och lägga mig under tcäcket och längta till helgen! :)


Jag hade vilja ha den frisyren och volymen, Mitt hår nu är helt åt h*vete...Vill ha blont men inte platina men naturligt med ljusa slingor typ :p Fattar ni? -nej förstod väl det.. Eller brunt igen, menfärg fäster ju inte på mitt hår,,, Kollade på en bild när jag var liten ser typ likadan ut nu som då Sorgligt! Haha men jag är för feg för att testa nytt,

Kommentarer
Postat av: sofie

åhh :) <3<3<3

2010-01-12 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0