När det käns bra

När det mesta käns bra som det gör just är det som att ha allt! Jag trivs så fruktansvärt bra i min klass skulle sakna dom så erhört mycket om jag lämnade dom! Och den här veckan har jag varit taggad till holmen ett stort + har känts roligt att stiga upp på morgon och bege sig till ett kallt stall.  Jag som är den morgon tröttaste människan man kan tänka sig nästan... Men fråga mina grannar dom är uppe före tuppen och fixar sig medans jag stiger upp 20 min innan bussen slänger i mig en macka och knatar iväg inprencip.  Det enda jag saknar är mina hästar hade viljat ha dom här! och mina underbara vänner från Gällivare! Allt har endrats på 1 vecka, och varför vet jag inte, men det har ju alltid hängt på holmen...  Men den saken som får mig att vilja fara hem är en sak som inte handlar om det här. Så nu vet ni! nyfikna jäklar ;)



Klart jag sknar min familj, men jag träffar dom varje helg! och kommer ju träffa dom annars också då det inte är så långt ifrån,. och dom kommer vara i stugan mycket till våren! :) Men jag vill flytta hit på heltid baa jag ahde kunna få hit min ponny! men hade vilja ha Kingen också men mami vill också ha en häst! he-he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0