Onsdag

Såg andra avenyn för ett tag sen, längtar till nästa avsnitt!! :) grymt bra . Iaf så ska jag väl snart kila ut till köket och göra lite middag bara vänta att Sofie kommer hem jag och Linnea är inlåsta på varsit rum :) Så skönt ibland att inte göra någonting alls! Förut när jag bodde hemma då var det stres hela dagen! Nu har jag tre dagar i veckan som jag bara kan lata på, men som sagt tappar jag mat lusten! all mat blir äckligt, känns mycket bättre att ha varit i stallet. Nu är man knappt hungrig :s Men vi ska iaf börja gå på gymmet dock inte varje dag då det kostar en slant....  sen prommenad och jogging då det tinnat upp! Låter toppen tycker jag! :)

Åh min blogg är så tråkig nu!! råkade klicka och förstörde min design eller vad man säger... Sen så hade jag ju laddat hem det där programet men när jag fik den där skiten på datan igår så gjorde jag så att "datan gick tillback till ett datun" och så klart hade jag inte laddat hem det programet då. Men Linnea ska få fixa min sida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0