Söndag

Kom till Kalix idag då, Linnea har slinga mitt hår ska snart tvätta ur det och hoppas på ett bra resultat! önskar att jag aldrig hade färgat håret, utväxt måste vara det jobbigaste som finns ? -.-  Men ändå tråkigt att alltid se likadan ut men man kan ju alltid klippa håret i olika frisyrer.... Men jag har en feg jäklel som inte vågar klippa kort,som inte vågar klippa lugg, som är rädd för att bli missnöjd! Men håret det är endå en stor del av sig själv.


men jag tycker om när jag hade brunt, men det sitter ju inte i i mitt hår :(

Kommentarer
Postat av: Ida

Håret gör ju mycket! så jag förstår att du inte vågar klippa kort.Du passade bra i brunt hår med,synd att det inte funkar.

2010-01-17 @ 23:04:46
URL: http://idalovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0