"Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat."

stämmer nog rätt så bra!

Jag och en vän har ju tänkt åka utomlands i septermber då jag fått lönen och tävlingarna är slut osv. Men tror inte jag kommer ha råd, eftersom man inte klarar sig på 8000 + att man inte får studiebidrag förrän september och det är ju den sista dessutom. Så  hur mycket jag än vill fara så kommer det nog inte bli. behöver verkligen shoppa kläder ett stort jäkla måste!! + att jag får en lägenhet som det måste köpas saker till, mina päron är ju inte så värst rika så gissar att jag kommer få köpa en del själv kommer få den nödvändigaste av dom, men resten... Men nästa år hoppas jag verkligen på en resa.


Hur härligt ser det inte ut?  men eftersom jag är en fattig bonde, så kanske jag kan nöja meíg med huvudstaden över en helg? shoppa, grönan och bara mysa! :) ¨Får se hur det blir med den saken, drömma kan man ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0