Boooooooooring

how do you spell boring? GÄLLIVARE ja just nu stämmer det rätt så bra, sitter i köket lyssnar på musik och ser regnet ösa ner, himlen är grå och marken är blöt. hahah. KUL verkligen. alla mina vänner har begett sig söder ut så känner mig lite ensam, ihelg packar jag min väska och beger mig till vårat paradis och blir där i två veckor. Finns ju ändå ingenting att göra här, och inte nu på söndag men nästa så får jag nyckeln till  MIN lägenheten. så blir väl en tripp till Ikea, och vill ni veta vad som verkligen suger?  jag kommer få min lön samma sag som vi b örjar skolan vilket innebär inga nya kläder för Fanny! :(( så funderar starkt på att ta ledigt första dagen och fara till Luleå och shoppa!!

Har pratat  med min uderbara sofie för ett tag sen, dock hann vi inte prata till punkt så vi ska fortsätta i morgon! :)

Gräslig bild på mig, men det bjuder jag på! :)


Kommentarer
Postat av: hanna

nej fanny!! jag får lön samtidigt som dig, vi far någon dag tsm?! ;))

2010-07-19 @ 19:52:56
URL: http://hannaaahe.blogg.se/
Postat av: sofie f

du är så fin vännen ! älskar dig <3

2010-07-21 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0