Fanns det inga än jag, så vore jag bäst!

 Men nu finns det ju fler än mig själv och jag får nöja mig med att  vara på en stark delad första plats med ett få tal andra, jag skämtar bara körde en R...  Har iaf jobbat min åttonde dag på jobbet nu återstår sju, sen är det färdigt med tidiga morgonar och krattande i koskit skrapning och målning. kommer sitta hur bra som helst med pengarna! Näsa vecka får jag även lön för det jag jobbat på vetehatten. Sen far jag nog till sommaren i Kalix!
Hästarna fick vila idag, rider varannan dag så i morgon ska jag springa lite dressyr med Kungen och förhoppningvis fara och bada med Prinsen ...  farmor har bakat bröd åt mig som jag hämtat tidigare idag´super gott! Har redan duscha och är sugen på B&J, om jag ids gå till konsum är en annan femma. Men tror nästan jjag gör det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0