Fördriver tid

Försöker få tiden att gå fortare så vi kan gå på bio och se eclips, så att det blir fredag så att vi kan fara till Kiruna. sen kan vi stopa tiden lite för vill inte börja jobba, tänk så är det nå mongos jag jobbar med och vill inte stiga upp tidigt, vet inte vars man ska samlas fan vad jag är klantig... Måste ringa och fråga hur skämigt är inte det?? en aning, men dom vet ju ändå inte vem jag är. Min syra är så cool, hon skulle med till stallet idag och vi skulle åka moppe, och så satte hon på stallkläder. (jag tänkte åhnej, skämigt...) jag frågade ska du verkligen åka dit i stallkläder? alla kommer kolla, du kanske fryser, Julia - Låt dom kolla jag bryr mig inte! haha man bryr sig alldeles för mycket vad andra tänker. äh egentligen är jag inte så bryd tar de mesta med en klackspark!:)




♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0