Gr8

Stigit upp kvart över fem, jobbat, haft vattenkrig (hyffsat roligt!!!), sovit någon timme, stallet, dollar, ätit middag och klockan är inte ens sex. Nu ska jag duscha och slänga mig i soffan framför en film:)

jag och Judith hade vattenkrig när vi skulle tvätta en bil, jag var jäklit blöt fanns inte ett ställe på hela kroppen som var torrt, dom kollade lite i hissen när vi åkte upp (hoppas dom inte trodde vi var svettiga.. ;) hehe 

 Var faktiskt inte så farligt trött igår fast jag gick och la mig 12... Skulle ju i säng tidigt men for och fikade med Frida,Sofie och Amanda. sen snörrade vi runt med bilen , for till kullekiosken sen hyrde vi en skräckis som jag sofie och Amanda bänkade oss framför hemma hos Sofie, sen körde Sofie hem mig, du är så snäll vännen! :)


Den var inte så bra men funkade! :)


Kommentarer
Postat av: sofie

jag hade inte varit snäll om du inte hade varit snäll mot mig, glöm inte det ;) <3

2010-07-13 @ 23:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0