HM är farligt

Kikade in på hm´s hemsida  och dom har fått in jätte mycke fina kläder, vill beställa NU NU NU ! Dock har jag inga pengar. men nästa vecka får jag min lön har inte jobba nå mycket men 400 blir det och dom ska jag spendera på kläder i Finland, ska nämligen dit nästa vecka och inhandla till lägenheten (ikea)  :) tänk att vara rik och kunna inreda lägenheten hur fin som helst, det vet jag redan nu att det inte kommer bli för mig.  Längtar som tudan till lönen från Lk kommer så jag kan fara till Luleå och shoppa känner verkligen suuuuuget kan knappt vänta! . Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och se en film och ta ännu en tidig kväll :)


Hade varit skit snyggt att ha så där öppet från en övervåning.


När jag blir stor....
Vill ja ha ett lyxigt,snyggt badrum! (inte den bästa bilden men något i still med de,



Ett stor kök. med ett "mittenbord" Bilden är ungefärligt dock inte rött,



Huset
Huset helt perfekt och ser ni det röda stallet som är på min gård??






"stuga"

 
Nä nu får jag sluta drömma och hoppa i säng, och  se till att plugga hårt och bli någon stort, eller går den enkla vägen som gifter mig rik....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0