Kalix/gällivare

Jag som tänkte först vad har jag att komma till i Gällivare, det kommer bli en dryg sommar. Men nu inser jag hur bra jag har det.  Jag har super fina vänner och dom bor på olika ställen. Innan vi skulle få sommarlov så tänkte jag fan "jag stannar i Kalix" men nu vill jag stanna i Gällivare jag vill inte att sommarlov ska försvinna, vill inte att det ska gå fort, vill ha tid att känna lugnet och hinna umgås och spendera tid på såndant som gör mig glad osv. Nu jobbar jag tre veckor frammåt, och snart far hästarna på bete om 2 veckor och då är jag hästledig tre veckor.

Men det blir nog bra till slut. men tror att det kommer bli tungt att börja "om" i kalix, bo ensam, börja plugga. Men saknar mina vänner till 10000 så snart ses vi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0