Live the life you love,love the life you live

For till stallet direkt efter jobbet red ut med Linno så behövhde bara rida en häst, sen skrittade vi ut.  Nu är jag hemma och har ätit middag och läst lite bloggar i väntan på att det ska komma någon och kolla på den sista kissekatten som förhoppningsvis får ett nytt hem redan idag! Alltid på morgonen tänker jag "idag ska jag lägga tidigt" och alltid på kvällen så börjar de en bra film/ Någon vän vill hitta på något eller så  lockar facebook... Men samtidigt vill jag ju inte lägga mig klockan åtta och förstöra sommarlovet vill ju göra något, så kanske får lida med att vara trött?  Nu ska jag ´ta ett glas jucie och kolla om det börjar något på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0