Orkar inte tänka ut en rubrik!

Finns inget vettigt att säga om denna dag förutom att jag jobbat och mest slöat med judit (som var väldigt viktigt att säga) sen har jag varit hos farmor och ätit middag. Sen var jag på konsum och inhandlat tamponger (som jag glömde köpa igår) , värmmat och kattmat + en twister ni vet glassen! :) sen sa hon i kassan att det blev 89 och vet ni vad dumhuvet Fanny säger -jag har 1 krona(betalade med en 100-lapp), tanten i kassan det -hjälper nog inte så mycket. Vad tänker jag med?? nog är jag trött. skämdes en aning. sen skulle jag berätta hur jag tänkte och allt blev bara sååå fel det kunde bli. och då skämdes jag verkigen! Igår gick jag och la mig 4 minuter över nio och 22 över nio ringde det i telefenen och jag var helt död var redan i djupsömn, slocknade direkt efter samtalet.  Nu har jag duschat och gör abslout ingenting, villl se en film men har ingen bra är så less på dom jag har.  På Fredag far jag till Kalix och då hoppas jag på solväder!!


Sommarens glass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0