Saknaden

Saknar mina vänner i kalix galet mycket!! Nu har halva sommarlovet gått, kommer ihåg första dagen i kalix. När mamma och jag bärde upp mina saker till rummet och hon lämnade mig, jag kände mig ensam fick en klump i magen. Sen smsade jag och Hanna och bestämmde oss för att träffas ( vi hade träffats en gång tidigare, hade pratat via msn/sms)  Första skoldagen när vi åt frukost vi tre "elevare" (Sofie,Linnea jag) vi skulle alla gå samma linje, men aldrig trodde jag då att vi skulle bli så här bra vänner. Hade mina tankar om er och det var förutsatta tankar som inte alls stämmde.  Torsdagen samma vecka pratade vi om i princip allting. Jag for hem på helgerna och längtade tillbaka.  Kommer ihåg första festen, " en liten fest för smr skulle det vara men slutade med att det hade gått runt ett sms på  hela skolan och alla visste om festen , fullsatt med folk och slutade med 2 eller 3 polisbilar men trots allt var det bra, alla andra elevhemmsfester och alla kvällar vi vakat och gjort annat svammel. Artur och Ivan (hahaha), Grannarna.  Vi har så mycket minnen som är oförglömliga vi kommer att snacka om elevhemsfesterna när vi är 90 bast och sitter i rullstol. Kan inte beskriva hur glad jag är att jag flyttade till Kalix (tack Julia som näst intill tvingade mig) det måste vara en av dom bästa sakerna jag gjort gjort i mitt liv. Utan er skulle livet suga rent ut sagt. Snart ses vi! och den här terminen kommer bli såååå mycket grymmare( om det är möjligt).  












♥ EMILIA du är inte glömd men du villn u aldrig vara med på bild..


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! det är himla roligt att gå Holmen & vänner för livet får man också :D

2010-07-14 @ 21:59:23
Postat av: hanna

<3333333333333333

2010-07-14 @ 23:12:30
URL: http://hannaaahe.blogg.se/
Postat av: fanny

Julia: ´Ja du gjorde rätt i att "tvinga" mig :)

2010-07-15 @ 20:07:03
URL: http://faannyyl.blogg.se/
Postat av: Emilia

okej, jag lovar, jag ska börja vara med på bild ;)

2010-07-19 @ 16:30:09
Postat av: fanny

BRA Emilia!!! :D

2010-07-19 @ 19:08:08
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0