sjumilaskogen

Hemma från Kiruna nu är hyfsat trött och ska bara ta de lugnt. Hoppa i duschen för känner mig som ett äckel.. Vi hade iallafall tur med vädret kan man  lugnt säga! men kiruna luktar prutt har vo konstanterat. Vi var ju fem i ett dubbelrum men det var inte så farligt rätt så mysigt äh det funkade! men igår så hade vakterna bestämmt sig för att sitta ute och vakta så ingen som ("inte")bodde där fick komma in, dom frågade vilket rum man hade och så fick man endast gå in två (i ett dubbelrum ) så jag och sofie fick läma vårar kompanjoner utanför och ta in dom via brandtrappen på baksidan, jag är smart!! :)

det har varit en bra helg med underbara människor, dock följde kameran inte riktigt med i svängarna :(




Avslutar med en Kent, han var riktigt bra :) fast jag inte är ett kentfan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0