Skitsnack

Åh vad jag blir irriterad!! på folk som snackar skit om sina vänner. idag fick jag seriöst bryt på vissa som jobbar med mig som sitter och snackar skit hela dagarna och det är om sina vänner´jag menar varför, varför snackar man illa om sina vänner?? är det för att få status ha något att prata om eller vad är det?  Nog snackar jag en HEL del men inte om mina vänner!!!!!! skulle aldrig kunna göra det, och  skulle aldrig kunna ljuga/hitta på rykte som en del personer gör. Fy o h fan för en del personer.

Pratar med Emilia på msn, hon ska bo hos mig första skolveckan:)) Känns som  att det är ett bra tag sen vi träffadses.. Hon betyder enormt mycket för mig!


Måste bara påminna dig Emilia om att jag vann alla gånger ;)

(på bildern är det emilie som ligger över Sofie )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0