sol och badning

Idag har solen hittat till gällivare och inte bara tre timmar utan hela dagen!!  Jag och Linnea har ridit till abborrtjän och badat med hästarna, och vet nu vad jag kyckades med? ramla av.... KLANt!! haha men simmade lite hur härligt som helst! och det var inte ett dugg kalt i vattnet :) sen red vi hem och träffasde ett gäng med moppepojkar, och det var en som saktade ner och körde sakta så grymt snällt av dom!  Sen markar´betade jag kingen och red lite dressyr:) Nu håller jag på att hungra ihjäl mig, men ska första duscha luktar usch...



Fräscha bilder... haha släpades efter på knä vägrade släppa taget om tygeln :s


En gullig bild på Linno!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0