Städning AV HUSET

japp städning av hela huset, dock inte källaren. Men hur ofta städar jag huset? väldigt sällan.   dammsugit,skurat,dammtorkat. Shit vilken duktig flická jag är! dock fick jag pengar för skitgöran som inte alls var jobbigt eller dammtorkning suger.  Òch vet ni? jag slapp följa med i morse också (och ge morgon till hästarna) så sov ut och vaknade idag också av att mamma hade gjort i ordning frukost igen! vilken underbar mamma jag har!  Nu har familjen åkt till kalix (stugan) så jag är helt ensam, så nu ska jag göra middag korv och makisar :) Är lite smått avundsjuk på min bror som är i sthlm...  Men vi hörs senare!


En serils bild på mina fina :) och det är SOMMAR ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0