Tatuering

Som jag nämnt tidigare så vill jag ha en tatuering, men vet inte exakt vad jag vill ha för någon... Eftersom man ska leva med den resten av livet så vill man ju inte ångra sig, vill ha någon text eller något litet motiv något som betyder mycket för mig som har en mening. Kommer deffenitivt tatuera mig när jag vet vad jag vill ha tills dess får jag het ekelt spåna på iden till motiv. När jag hittat något som jag vill printa in på min kropp ska jag först hänga upp motovet i rummet och ha den där ett tag och se om jag skulle lessna ;)

Min mamma är så snäll!! hon har fixat jouren i stallet by her self. seriöst hon gör allting kan inte fatta varför? Hon är verkligen bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0